Followers

Sunday, November 21, 2010

aktiviti seharian hehehehe maybe kot

hurm salam to all bloggers hehehe...

so apa khabar semua?? hope u hepi2 olwes ekk..
jangan nak sedih2 hehehe mulakan hari anda dengan senyuman yang amat manis sekali seumpama gula :)

ok hari ni??~ aku keje pagi la pkol 7 hehehehe malam tadi tido plak pukol 4 pagi ade masa 2 jam jer nak tdo hehehe so pkol 6 dah bgun dah hehehe.. tak tau la apesal la dngan mate aku nih ahhahaa... hermm ari ni aku keje ngan chef norita hahahaha sronok2 berbanding bile aku keje ngan chef hajijah.. 2 strict.. nak gurau2 pun tak leh huh sangat buhsan dgn orang tua tuh,,, berlainan plak dngan orang yang bernama norita hahahaha,.,, suke buat lawak heheh kdang2 apa bila dia buat gossip tuh sampai lupe plak dier nak siapkan keje dier hahahaha,,, :) so x la stress i loike heheheh...

erm nak citer apa sebenar nya aku nih ekk... ok i mulakan ngan sorang staff kitchen nih

nama nya?? dennis hahaha itu jer yang aku tau.. i hate this guy so much.. dah la bodoh sombong.
kalo keje mmg lansong tak ade team work.. macam mana nak bersatu kalo ada maknusia yang jnis maca kni masih wujud kan kt zaman yang serba maju dan indah inu :) hehehhe dia klu depan exec. chef wah lakonan nya sungguh baik sekali .. aku rase la kalo dia jadi pelakon maybe dia akan dapat anugerah the besh actor kot hahahahaha... SUCK this guy.. kalu part memasak huh aku geli la nak makan bukan la aku cakap aku nih terlalu PEMBERSIH tapi the way dia masak huh mcam hanjeng kurap jer.. g mampos la ko bai

n the second guy same kitchen jugak.. kennedi nama nya hahahah,,,
erm position dia commis cook but aku tgk macam tak layak jer dia nak hambek position tuh hahah maybe sesuai jadi cleaner or steward ( cuci pnggan ) jer kot hahaha.. keje nye asyik2 nak komplen orang jer .. suke cakap orang itu salah ini salah huh.. asyik dier jer yang betol kalu dalam buat keje2 d dapo nih adusss!~~~ mak aiii.... knapa lah maknusia ni hahahahha...
klu dngan aku dia asyik la kutuk2 staff lain2 neh aku malas nak layan la .. hahah aku angguk2 klu tak pun aku jawab aa tuh jer la malas plak nak panjang2 kan citer dier yang sememet tuh ahhahahaha... nak KOMPLEN orang but aku tgk keje dia tuh tak lah seperfek yang macam dia kutuk2 orang laen yang tak pandai keje... budak nih mmg bgus kalau begual rapat dgn insan HANJENG nama dennis tuh wakkakaka,,,, WTF la koang berdua nih,, g mampos hahahaha...
buang TONG SAMPAH jer name tag ko tuh baek ko tuka position ko hahahhaa

ermm yang lain maybe ok kot,, cume seorang lagi nenek kebayan yang bahagian pantry..
erm nama nya zaria edi @ SAM yang sorang ni plak macam pompuan meroyan jer
pangkat dier demi chef hahahha tapi keje macam sial suke sngat nak sebok hal orang... huh kebencian ini sehingga kan membuat aku tak tau nak nilaikan die ni MANUSIA atau HANJENG KURAP YANG MEROYAN .. Hanjeng sam ni plak tak ske dgn CHEF HAJIJAH sorang cakap sorang hah betol la korang 2 tu hahahahahha... DAMN SHIT HAHAHAHAH

erm balik keje pkol 3 then ujan lebat plak hahahaha sampai kol 4 rase nye?? aku temankan suziana g premier kate nak beli sesuatu, hahahahaha erm sesuatu??!! biarlah rahsia hahahaha.... erm abeh tu kite orang nak pg cc dalam premier adoyaii.. cc ttp plak.. buduh betol la cc tuh ttp ari ahad.... macam hanjeng tak gune jer hahaha,.,

lepas tuh aku ngan SUE jalan punya jalan sampai la ke paksen ahhahah dalam keadaan hujan renyai2 hihihihihi hehehe dok lam CC nih hahahaha... buhsan tol la cc neh wakkakaka nothing yang menarik sementara menanti orang nak pick me up ehhehehe :))

erm ok lah dah panjang betol aku merapu merapa marang kerape kat blog aku heheheh so jmpe2 next time hehehe,,,, esok aku ofday nak rilek puas2 hahahaha

No comments:

putera haziq SACS

@!!! I Am ..@!!