Followers

Monday, November 1, 2010

sehening senja hehhehehe :)~~!!

salam sejahtera to all bloggers amacam ari neh?? ada sehat ke anda semua ehhehe... saya kurang sehat la dah seminggu flu fever hehehehe p tak per :) semangat nak update blog hehehehe

just back from salem tolong2 orang berubat heheheh :) tadi ada orang kene rasuk :) ee seram la jugak tapi kan saya minat bende2 yang macam neh :) klu boleh nak gak join orang2 tuh hehehe tapi sekarang neh just tolong2 yang biasa2 jer la hehehehe tunggu masa yang sesuai papa saya plak dah mula tolong mereka hehehehe.... mmg besh bnde2 cam neh kan?? hehehehe

ermm,, esok dah stat keje :) hehehehe 2 hari dok umah tenangkan fikiran malas nak pk tnttg keje masa cuti2 neh hehehehe.. so esok mulakan hari anda dngan senyuman yer kawan2 hehehehe.... jgn marah2 jgn sedeh2 tak baik nanti rezeki susah n takut plak nak pergi kat korunk heheheheh :)

nih dah nak hampir2 ujung taun dah.. heheheh azam korang taun nih dah tercapai ker??? azam saya tercapai la jugak satu hehehe korunk nak tau ke??? p tak pe lah heheh biarlah rahsia la hehehhe.. korunk pulak cam mane?? dah tercapai?? n apa plak azam korunk untuk tahun depan hehehehe... jgn jer azam nak merompak ke azam yang jahat2 tak baik hehehe...

ari ni ujan la plak klu tdo mesti bez mimpi sronok2 p masalah nya mata nih plak yang buat masalah x nak tdo plak dier hehehehehe,,,, ermmm,,,

korunk minat tak lagu adila?? betol ke nama tuh ekk.. aku ada kamu love that song hehehehhe...

ok lah nak layan lagu jap hehehehe tata titi tutu

No comments:

putera haziq SACS

@!!! I Am ..@!!