Followers

Monday, January 31, 2011

salam semua

to ALL BLOGGERS erm apa khabar ekk??~! hope semua sihat seperti biasakan hari ini quite bored la kan x taunak wat ape n ari ni aku keje masok pkol 11mlam n this is the last day utk midnight esok offday hehehe lepas tuh bz la keje utk C NY huh x tau nak describe lah heheheh ape2 pun i enjoy semua kerja aku.... ermmm buhsan tahap raja naga la heheheheh

x lame lagi genap la aku keje setahun kat neraka tanahmas tuh wakkakaka.~~!!! macam2 karenah jer aku boleh tengok kat sane.. ermmm.. MCM2 ada aaha macam trademark astro la plak wakkakaka.. ape2 pun as long im enjoy hahahahahhahahahahahhahahahaha n aku nak ucapkan selamat tahun baru cina kepada semua teman2 n bloggers yang menyambut ek.. dan jangan pula kau lupa aku punya angpau tau hahahaha.. :) pejam celik pejam celik dah end of januari selamat tinggal januari n selamat datang februari hhehehe... semoga hari2 yang aku lalui lebih baik dari sbelom ini

tak de idea plak aku nak kongsi ape dngan korang hahahha... erm aku undurkan diri lah ekk papai

No comments:

putera haziq SACS

@!!! I Am ..@!!